Informacje dla studentów - egzaminy

Jak przygotować się do egzaminu pisemnego na platformie Kampus?

 

    • Egzaminator poinformuje Cię o terminie i miejscu egzaminu (poda link do niego). Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową! Pamiętaj, że zgodnie z Regulaminem studiów masz obowiązek używać poczty w domenie uw.edu.pl.
    • Co najmniej na 3 dni przed terminem egzaminu sprawdź, czy możesz zalogować się swoim kontem CAS do serwisu https://elearning.ckc.uw.edu.pl/. Twój login to nr PESEL, Twoje hasło jest takie samo, jakiego używasz do logowania się do USOS. 
    • Egzaminy, do których jesteś dopisana/dopisany pojawią się w zakładce “Moje egzaminy” w serwisie https://elearning.ckc.uw.edu.pl/Uwaga, dotyczy to tylko egzaminów odbywających się na platformie Kampus-egzaminy! Może się zdarzyć, że Twój egzamin odbędzie się w ramach kursu prowadzonego na platformie kampus.ckc.uw.edu.pl lub kampus-student2.ckc.uw.edu.pl i nie będzie tu widoczny.
    • Do przestrzeni egzaminacyjnej możesz również wejść standardową ścieżką. Zaloguj się kontem CAS na platformę Kampus-egzaminy https://kampus-egzaminy.ckc.uw.edu.pl. Z kategorii kursów wybierz jednostkę UW wystawiającą Twój egzamin, a następnie kliknij w tytuł egzaminu w godzinie jego rozpoczęcia, by przenieść się do przestrzeni.
    • W zakładce “Moje egzaminy” zobaczysz listę egzaminów. Link do konkretnego egzaminu stanie się aktywny dopiero w dniu i o godzinie jego rozpoczęcia. Dopiero wtedy będziesz mogła/mógł wejść do egzaminu poprzez kliknięcie w jego nazwę. Link przeniesie Cię bezpośrednio do egzaminu.
    • Zalecane przez nas przeglądarki to Google Chrome i Mozilla Firefox.

       

      Co zrobić, gdy coś jest nie tak?

       

        • Zapomniałam/zapomniałem hasła do swojego konta CAS.
          Swoje hasło do konta CAS możesz odzyskać pod adresem https://logowanie.uw.edu.pl/passwd-change/reset?=pl 
        • Nie mogę zalogować się kontem CAS - dostaję komunikat, że w moim koncie CAS brakuje adresu e-mail.
          Jak najszybciej zwróć się do swojego dziekanatu lub pełnomocnika USOS w Twojej jednostce z prośbą o jego uzupełnienie. Musisz mieć wpisany e-mail w USOS, aby móc się skutecznie zalogować.  
        • Nie widzę swojego egzaminu w zakładce “Moje egzaminy”
          • Przyczyna 1 - egzamin nie został jeszcze utworzony na platformie Kampus. Być może Twój wydział jeszcze go nie zamówił na platformie lub zamówił, ale egzamin jest jeszcze w przygotowaniu.
          • Przyczyna 2 - nie jesteś zapisana/zapisany na liście uczestników w USOS w przedmiocie, z którego odbywa się egzamin. Jeśli jesteś dopuszczony do egzaminu, koniecznie skontaktuj się z egzaminatorem, który powinien zwrócić się do CKC z prośbą, żeby dopisać Cię do egzaminu. Dzięki temu podejdziesz do egzaminu, ale ocenę w USOS otrzymasz tylko wtedy, kiedy będziesz zapisany na ten przedmiot w USOS.
          • Przyczyna 3 - być może Twój egzamin nie odbywa się na platformie Kampus-egzaminy lub nie został nam zgłoszony jak egzamin (musisz to wyjaśnić ze swoim Egzaminatorem).
        • Po kliknięciu na nazwę egzaminu nie mam do niego dostępu
          Link do egzaminu stanie się aktywny (będziesz mogła/mógł go kliknąć) dopiero w momencie rozpoczęcia egzaminu.
        • Moje połączenie z internetem zostało przerwane
          Możliwy objaw: po kliknięciu na jakiś przycisk znika mi strona z egzaminem i otrzymuję informację, że utracono połączenie z internetem
          • Zachowaj spokój!
          • Nie zamykaj okna ani karty przeglądarki.
          • Nie cofaj się strzałką w przeglądarce.
          • Odśwież stronę, wciskając klawisz F5 lub korzystając z opcji “Odśwież”.
          • Jeśli egzamin jeszcze się nie skończył i odzyskasz połączenie, będziesz mogła/mógł kontynuować egzamin.
          • Jeśli egzamin się skończył, zapisz godzinę, w której utraciłaś/utraciłeś połączenie i skontaktuj się z egzaminatorem. 
        • Platforma zwolniła podczas egzaminu do tego stopnia, że nie mogę udzielać odpowiedzi
          Możliwe objawy:
          - wciskam przycisk “Następna strona”/”Zapisz podejście” i nic się nie dzieje
          - po kliknięciu na przycisk nic się nie dzieje, a potem wyskakuje okno z komunikatem
          Problem może leżeć po stronie Twojego połączenia z internetem, Twojej przeglądarki lub po stronie platformy. Zrób zrzut z ekranu (klawisz Printscreen / PrtSc) i zapisz godzinę wystąpienia problemu. Poinformuj egzaminatora.
        • Mam połączenie z internetem, ale platforma przestała działać
          Możliwy objaw: widać np. komunikat “Kod błędu 502: Bad Gateway”
          Zrób zrzut z ekranu (klawisz Printscreen / PrtSc) i zapisz godzinę wystąpienia problemu. Najprawdopodobniej inni studenci mają w tej samej chwili ten sam problem. Poinformujcie egzaminatora.